Csernus dokival egyszer találkoztam személyesen, még amikor a Lipóton dolgozott. Akkor nem tűnt olyan agresszív személyiségnek, mint ahogy a tévé később mutatta, sőt kifejezetten szimpatikus volt. Teltek az évek, ő közben médiaszemélyiség lett, én meg szülő, így örömmel fogadtam egyik kedves ismerősöm ajánlatát, hogy kölcsön adja Csernus nevelésről szóló könyvét, ha volna kedvem elolvasni. Volt persze, és nem is volt haszontalan, hogy így tettem. Bár stílusa kissé pongyola, és nem is adott katartikus aha-élményt (ezt vehetem talán pozitívumnak, hogy ezek szerint sok mindennel tisztában vagyok a mentálhigiéne és a gyermeknevelés terén), azért adott egy-két érdekes új aspektust, gondolatot. Ha megkapom valahonnan, asszem a többi könyvét is elolvasom.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr581337538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása