Tesóm vette meg, mert ez még hiányzott az Agatha Christie gyűjteményükből. Én egy kicsit idegenkedtem tőle, mert az Életemből nem tetszett annyira ez a rész, ott inkább az angliai részek jöttek be, főleg a gyerekkor. Másokkal elletétben én nem rajongok az utazós könyvekért, általában unalmasnak találom őket, na meg a mesés kelet sem vonz nagyon. Azért csak nekiálltam, lesz ami lesz alapon, és tetszett. A szerző egyénisége ezt a témát is közel tudta hozzám hozni. Emberi, humoros írás volt, sok érdekeset megtudtam a keleti életformáról, szokásokról, a régészetről. Agatha Christie második férjével Max Mallowannel vett részt Szíriában különböző ásatásokon, és ezen élményeit tartalmazza ez a könnyed kis könyvecske, természetesen a szerzőre oly jellemző kiváló jellemrajzokkal. 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr901223745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása