img_2456.JPG

- Itt a zsűrizés hajrája, rengeteg könyvet hoztam ki a könyvtárból, és álllandóan olvasok, ami sok mástól veszi el az időt, de élvezem.

- Megnéztük az Isten hozott Németországban! című filmet. Egyszerű kis vígjáték, de szerintem nagyon jól bemutatja a menekültkérdést. A gyerekekkel is megnéztük az iskolában, és mintha árnyalni látszana a véleményüket. Ez meg egy nagyon  kis szám. Meg ez is.

- Voltunk tüntetni. Minden flottul ment: a parkolás, a metró, ettünk fincsi vegaburgert, csodás időben elsétáltunk a Parlamenthez, Budapest igazán a legszebb arcát mutatta. Maga a demonstráció meg jó hangulatú, békés, felemelő volt. 

- Hétfőn céges vacsin voltunk Tiborral: nagy volt előtte a szervezkedés meg a rohanás, de időben odaértünk, mindenki kedves volt, jót beszélgettünk, és sikeresen hazavezettem Tatáról az éjszaka közepén.

- Vasárnap Tibor ismét futóversenyen vett részt, a szurkolók között ismét voltak jó barátok, úgyhogy nem unatkoztam én sem, amíg vártam. Utána pedig megbeszéltük, hogy együtt ebédelünk a Széchenyi téren az olaszban. Délután aztán munkálkodtunk egy kicsit az egyesületi parkban, majd borozással zártuk a hétvégét a szomszédokkal.

- Megnyitott a Pull and Bear az Árkádban.

- Nézzük a Szilícium-völgy ötödik évadát.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr7213852214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása