moly_4.jpgJulie Buxbaum: Hogy folytassam?

Januárban olvastam először a szerzőtől, és imádtam, úgyhogy magától értetődik, hogy szemet vetettem erre az újra is. Itt megint középiskolában vagyunk, megint meghalt egy szülő, és megint egy fiú és egy lány barátságának, meg gondolom, későbbi szerelmének lehetünk tanúi. Számomra ez a felállás meglehetősen ígéretes, úgyhogy még az is lehet, hogy hirtelen felindulásból megveszem ezt a hamarosan megjelenő regényt.

 

moly_5.jpgSzirmay Ágnes: Titkok árnyékában

A Szappanopera-sorozat első részét a könyvtárból vettem ki, így bármennyire is érdekel, most úgy érzem, ki bírom várni, míg beszerzik ezt is. Az első rész szuper volt, és most, hogy volt szerencsém meg is ismerkedni a Merítés-díjátadó kapcsán a szerzővel, aki rendkívül szimpatikus személyiség, még közelebb érzem magamhoz ezt a történetet. A fülszövegben ráadásul már a harmadik részt is beharangozták, úgyhogy izgatottan várom a fejleményeket.

 

moly_6.jpgCarlos Ruiz Zafón: Lelkek labirintusa 

Az új Zafón viszont kell a háztartásba, úgyhogy azt hiszem, azt fogom kérni szülinapomra. Az Elfeledett Könyvek Temetője egy olyan sorozat, amit muszáj olvasnom, még akkor is, ha nem minden része volt maradéktalanul meggyőző. Ennek meg ráadásul a borítójától se vagyok elragadtatva, de ez van, be kell szerezni és kész. Ez olyan mágikus kényszer, aminek nem tudok ellenállni.

 

 

moly_7.jpg Sarah McCoy: Marilla of Green Gables

Mivel nagy rajongója vagyok Lucy Maud Montgomerynek, természetesen rögtön felkaptam a fejem erre a könyvre, amely az Anne-sorozat Marillájáról szól. Persze egyidejűleg kicsit idegenkedem is az ilyen jellegű regényektől, mert volt már egy-két rossz tapasztalatom, de azért mindenesetre nagyon vonzó ötlet. És ha belegondolok, a Váratlan utazás kötetei is egészen élvezhetőek voltak, sokszor sikerült visszaadni az írónő történeteinek hangulatát, úgyhogy kíváncsi vagyok McCoy mire jut ezzel az alapanyaggal.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr6613744372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása