meseanyu 2018.02.28. 21:10

Februári zárás

img_2259.JPG

Beszerzések (1):

Fannie Flagg: Welcome to the World, Baby Girl!

Mivel a január elég erősen indult, februárban csak ezt az egy könyvet vettem. Miamona már a blogajánlóban is említett bejegyzése keltette fel az érdeklődésemet újra Flagg iránt, és ez a kötet érdekesnek és könnyen beszerezhetőnek tűnt. Ráadásul olcsó volt, mert antikvár példány.

Olvasások:

Acsai Roland: A betondzsungel könyve

Könyvtári, zsűrizésre olvastam. Nem voltam tőle elájulva.

Tamás Zsuzsa: Kicsi Mimi, pici Bori

Könyvtári, zsűrizésre olvastam. Ez viszont még mindig imádnivaló.

 L. M. Montgomery: Gubanc

Saját. Nem volt az igazi, de az jó érzéssel tölt el, hogy megvettem és elolvastam, mint a régi szép időkben.

May Szilvia: A fásli utcai állatkórház a felújítás alatt zavartalanul üzemel

Könyvtári, zsűrizésre olvastam. Tetszett: vicces volt, színes, szórakoztató.

Dániel András: A világ első kuflizenekara

Könyvtári, zsűrizésre olvastam. Kuflikról olvasni mindig kellemes, de ez most számomra gyengébb volt.

Selma Lagerlöf: Amikor én kislány voltam

Könyvtári. Ezt már nagyon régen szerettem volna, most hirtelen felindulásból kivettem, de sajnos enyhe csalódás volt.

Julija Kuznyecova: Micsoda nagyi!

Könyvtári. Ez viszont nagyon élvezetes volt, a hónapban az egyik legjobb.

Dániel András: Utazz Bálnabusszal!

Könyvtári, zsűrizésre olvastam. Ez is jó volt: humoros, böngésznivaló.

John Green: Alaska nyomában

Saját. Március elején jelenik meg John Green új regénye, ezért kedvet kaptam, hogy elolvassam tőle ezt a birtokomban lévőt. Nem volt egy óriási nagy durranás, de még mindig sok olyasmi van Green eszköztárában, amiért szívesen fogok tőle olvasni később is.

L. M. Montgomery: Anne karácsonya

Könyvtári. Ezt azért kellett, mert már csak ez hiányzott a plecsnihez. Egyébként érdemes volt elolvasni, nagyon kis kellemes történetek voltak.

Deme László: Orsi és a tankok

Könyvtári, zsűrizésre olvastam. Remek volt, szintén a hónap egyik fénypontja.

 Fiala Borcsa: Bűntény a Dunán

Könyvtári, zsűrizésre olvastam. Nem tudok belekötni semmibe, mégis kissé untam. A gasztronómiai vonal viszont nagyon tetszett.

Boldizsár Ildikó-Farkasházi Réka: Igazi karácsony

Helyes mese, helyes dalok.

Félbehagyások (0):

Ez ismét egy jó hónap volt ebből a szempontból.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr8513698680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása