img_2227.JPG

- Szombaton ismét báloztunk, ezúttal Szekszárdon a jogászokkal, ismét nagyon jól éreztük magunkat. 

- A Lidlben nem csak az amerikai napok finomságaival tömtem meg a bevásárlókocsit, hanem tavaszi virágokat is vettem.

- Új teát fedeztem fel Rossmannban, üdítően mangós.

- Szeretem, amikor hétköznap délelőtt sokáig hálóingben és köntösben fetrenghetek a kanapén, többször is volt erre példa a héten. A bónusz meg, amikor kint zuhog a hó.

- Heti magányos filmnézésem a Szilveszteri durranások volt (ezt is délelőtt követtem el), amelyről a héten a popkultos csajok egyik régebbi adását hallgatva hallottam, és nagyon megörültem, amikor megláttam az HBO Go kínálatában.

- Egy imádnivaló könyv is arra késztetett, hogy tovább maradjak a héten a kanapén.

- A Molyon fedeztem fel ezt a csatornát, most ez is bekerült a főzés, takarítás közben hallgatottak közé.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr3413597035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása