meseanyu 2018.01.24. 08:51

Blogajánló 3.

img_e2221.JPG

Elég gyorsan feladtam azt a koncepciót, hogy teljes blogokat mutatok be, ugyanis nincs időm és energiám végigolvasni olykor sok-sok év termését, úgyhogy úgy döntöttem, inkább olyan válogatást csinálok, ami az elmúlt időszakban nekem tetsző bejegyzéseket tartalmazza. Íme az első:

Miamona blogját mindig is nagyon szerettem, ezért ijedtem meg, amikor kisebb szünetet tartott az írásban, de szerencsére visszatért közénk, és újra rendszeresen blogol. Legutóbb egy számomra nagyon érdekes és vonzó könyvről írt, annak a Fannie Flaggnek egy karácsonyi hangulatú regényéről, akitől imádtam a Sült zöld paradicsomot

Lobo, a könyvesblogok nagyasszonya, őt is nagyon régóta követem (ha nem is 15 éve), és nála is egy angol nyelvű könyv keltette fel az érdeklődésemet januárban, egy helyes ausztrál ifjúsági, nagyon ígéretes sztorival.

Könyvparfé blogja is egyik kedvencem, érdekesen ír a könyvekről és jó recepteket talál ki hozzájuk. Ebben a bejegyzésében is főleg a kaja keltette fel a figyelmemet, mert bár a könyv is helyes (olvastam már), a sajtos tészta igazi téli estékre való éteknek tűnik. 

Nikkincs blogja is nagyon jó stílusú, mind szövegben, mind képekben, szeretem őt is olvasni. Most Az essexi kígyóról írt, ami neki ugyan nem tetszett maradéktalanul, engem viszont egyre jobban érdekel most, hogy megemlítette egyik nagy kedvencemet az Üvöltő szeleket a könyvvel kapcsolatban.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr4913597051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása