meseanyu 2018.01.03. 14:57

Decemberi zárás

img_1902.JPG

Ahogy a novemberi zárásban is írtam, iszonyatosan kezdődött a december, rögtön három félbehagyással:

Félbehagyások (3):

Jessie Ann Foley: Egyszerű dal

Ez nagyon várós volt, mert hát a grunge ugye a szívem egyik csücske, de sajnos nagyon nem jött be a hangulata, stílusa, úgyhogy inkább hagytam.

Lars Joachim Grimstad: Eltűnt gyerekek

Ez az elején rettenetesen tetszett, nagyon klassz volt a humora, aztán valahogy eluntam.

Christopher Moore: Lestrapált lelkek

Moore-ról már írtam, hogy kezdem elveszíteni az érdeklődésemet iránta. Ez a kötet a Mocskos meló folytatása, az pedig nagyon tetszett, úgyhogy nagy reményekkel álltam neki az olvasásnak, de sajnos úgy érzem ez már nem az én világom.

A csalódások után viszont jó könyvek jöttek:

Olvasások (9):

Zsűrizésre:

Igaz Dóra: Ültetés az első bében

Végre nem unalmas, gagyi történet, hanem fordulatos, aranyos, ilyen kell a kezdő olvasóknak. Az illusztrációk szuperek, és az üzenete is hasznos. (könyvtári)

Balázs Ágnes: A beszélő kiskutya és más történetek

Ezt unokatesóm gyermekének vettem, remélem nekik is tetszett, mert nekem nagyon bejött ez a kötet: remek stílus, helyes történetek, cuki rajzok és ötletes feladatok.

Leiner Laura: Ég veled

Ez igazából Katinka egyik karácsonyi ajándéka volt, de ha őszinte akarok lenni, akkor inkább magamnak vettem, mert annyira érdekelt, meg ugye kellett a zsűrizéshez is. El is olvastam két nap alatt a szokásos kis szájhúzások közepette, de mégis végig jól szórakozva. 

Saját példányok:

Elan Mastai: Felbolydult napjaink

Ez moly-szülinapi tombolanyeremény volt, és nagyon érdekelt, úgyhogy gyorsan el is olvastam. Nem véletlenül éreztem a vonzást, nagyon jól megírt, stílusos, hangulatos és érdekes regény volt.

Nicola Yoon: A Nap is csillag

Ezt is Katinka kapta szülinapjára, és mivel az olvasási válságom miatt elsősorban az ifjúságiak vonzottak, ezt is sorra kerítettem, és nagyon jól tettem, mert roppant élvezetes, jól összerakott regény.

Stephanie Tromly: Csak a bajt hozod rám

Szintén Katinka ajándéka Mikulásra: izgalmas, vicces ifjúsági krimi, ez is jó választás volt.

Ralph Lazar - Liza Swerling: A barátság

Ezt Katinka vette valamelyik barátnőjének, de aztán inkább mást ajándékozott, és megtartotta. Nekem annyira nem jött be.

Kölcsönkapott:

April Genevieve Tucholke: Wink, Poppy, Midnight

Ez megint egy csúcs ifjúsági, nagyon hangulatos thriller.

Fördős Zé: Megúszós kaják

Ezt meg barátnőmtől kaptam kölcsön: erős négyes. Volt benne egy-két jó ötlet, de összességében többet vártam.

Új könyvek is érkeztek:

Beszerzések (5):

Lauren Fern Watt: Egy kutya bakancslistája

Ajándékba kaptam kedves molytársamtól.

Leiner Laura: Ég veled

Katinka karácsonyi ajándéka.

A következők meg úgy kerültek a birtokomba, hogy próbáltam összeállítani a várólista-csökkentős polcomat, és nem találtam sem a sajátok, sem a könyvtáriak között sok olyat, ami nagyon vonzott volna, új megjelenések ebben a projektben meg nem játszanak, ezért felötlött bennem, hogy próbálhatnék rendelni antikvár példányokat, olyan könyveket, amik nagyon érdekelnek. Hát ennek eredménye az alábbi három kötet:

Kertész Erzsébet: Szamóca-lányok

Holly-Jane Rahlens: Vilmos herceg, Maximilian Minsky meg én

Eric Linklater: Fő az elszántság

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr6113540483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása