img_1865.JPG

- Életemben először voltam Moly-szülinapon és minden szuper volt. Élményeimről itt olvashattok.

- Anyuék is itt voltak hétvégén, volt Black Fridayozás, aztán azt követő punnyadás. A Fekete Péntek egyébként nagyon jól sikerült: sokkal kevesebben voltak az Árkádban, mint arra számítottam, kis szerencsével jó parkolóhelyet is találtunk, vettem egy sötétkék alkalmi ruhát, és még a neten is rendeltem egy szuper jó karácsonyi ajándékot Katinkának nagy engedménnyel. A Vapiano-ban meg most először ettem pizzát (eddig majdnem mindig ugyanazt a tésztát választottam), és nagyon ízlett. 

- A névnapom is jól telt, sokan, sokféleképpen megköszöntöttek, de a legszebb az volt, amikor az egyik kislány, aki virágot hozott, azt mondta, hogy a három ilyen nevű tanárnője közül csak nekem hozott. 

- Leesett az első hó, és ilyenkor azért szép tud lenni nagyon a tél. 

- Amit még nagyon szeretek ebben az időszakban, hogy jól esnek a kicsit nehezebb,  melengető ételek is, a héten pl. volt hurka-kolbász és csülkös bableves is. 

- Lassan jönnek a jegyek a Strandfesztiválra, és erről eszembe jutott egy-két tavalyi élmény, többek között ez a szám is, valami frenetikus volt élőben, de most is a végtelenségig tudnám hallgatni. Erre takarítottam, újra és újra lejátszva, pedig nem mondhatnám, hogy egy motivációs jellegű darab. Viszont ilyenkor karácsony előtt szívesen beburkolódzom az ilyen lassúbb, elgondolkodtatóbb dalokba. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr5613405389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása