meseanyu 2017.11.15. 21:03

Blogajánló 2.

hintafa_ke_p.jpg

Sokkal rendszeresebb (mondjuk havi) rovatot szerettem volna a blogajánlóból (talán júniustól, ha jobban ráérek, majd meg tud valósulni), ám sajnos hónapoknak kellett eltelniük, hogy újra időt tudjak szakítani arra, hogy igazán elmerüljek egy blog sokéves termésében. De ami késik, nem múlik, úgyhogy itt a második blogajánlóm, amelynek alanyául Hintafa blogját választottam, amit  két kisfiú anyukája ír, aki rengeteg ötletet ad arra, hogy mit olvassunk gyerekeinknek, milyen társasjátékot játsszunk velük, vagy éppen milyen kézműves tevékenységgel köthetjük le őket. A blog első bejegyzése 2015. márciusában született, és itt olvashatunk arról, hogy hogyan is jött az ötlet.

Én természetesen Ibolya könyves tartalmaira figyeltem fel először, hiszen rengeteg gyerekkönyvről ír, köztük sok újdonságról is, és a gyermekei életkorából adódóan nagyon változatos a paletta, találunk ajánlót kicsiknek, közepeseknek és nagyoknak is. Sőt szülőknek szóló fontos olvasmányokra is felhívja a figyelmünket. Hogy minél könnyebb legyen a döntés, előzékenyen még különböző bevásárlólistákat is készít olvasóinak, illetve életkori ajánlásokat is találhatunk a bejegyzések végén.

A másik terület, amelyről Ibolya szívesen ír, azok a társasjátékok. Itt is hatalmas a választék, nagyon részletesek a leírások, és számtalan számomra teljesen ismeretlen, de rendkívül vonzó játékkal találkoztam már az oldalakon. Természetesen ebben a témában is találunk tematikus, listaszerű bejegyzéseket is, és nem maradhatnak el az életkor szerinti besorolások sem.

A harmadik a blog témái közül a barkácsötletek szekciója, amely nekem, mivel nem vagyok egy ügyes kezű típus, a legkevésbé volt érdekes elsőre, de aztán most, hogy jobban körülnéztem az ilyen bejegyzések között, egészen belelkesedtem, hogy talán még a kézműveskedés ellen beoltottak is találnak maguknak ötletet, és elkészíthetik mindjárt például a csillagot, amely nekem már Hintafa jelképévé vált, mivel ez a profilképe a Molyon is.

A fent említett három, rendszeresen megjelenő tematika mellett pedig mindig van valami profilba illő, de mégis meglepően más, így volt már szó tabletről és diafilmről is, vagy éppen arra ad ötleteket Ibolya, hogy hogyan tudunk bizonyos készségeket, iskolában tanult dolgokat a mindennapokban játékosan gyakorolni.

Ami pedig minden bejegyzésből átjön, és igazán élvezetessé teszi a blogot, az Ibolya kedves lénye, szimpatikus hozzáállása az élethez, a gyerekneveléshez. Szerintem érdemes nála szétnézni, és tanulni tőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr9213277599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása