img_1649.JPG

- Pénteken megtudtam, hogy lehet már kapni a dm-es lifebookot, amit eddig minden évben megvettem, de idén 200 pont kell hozzá, és nekem csak 165 volt. De kitaláltam, hogy gyorsan elszaladok a dm-be, veszek ezt azt, ami úgyis kell majd, és összeszedem a hiányzó 35 pontot. Ez meg is történt, vettem pl. a szokásos karácsonyi sütikből egy-két csomaggal, de a pontokat csak 24 óra múlva írták jóvá, úgyhogy végül csak vasárnap lett meg a lifebookom, de lényeg, hogy megvan.

- Ha már elmentem a városba dm-ezni péntek délután, beszaladtam az OBI-ba is árvácskáért, és volt mikulásvirág meg karácsonyi kaktusz is. Mindez pedig hihetetlenül olcsón: egy rakat virágért fizettem pár ezer forintot.

- Este meg még spontán megnéztük a Budapest Noirt a moziban. Jó kis film volt, jobban tetszett, mint a könyv.

- Szombat este vendégek voltak:  kajailag egyszerűre vettem a figurát, és tésztát csináltam  kétféle szósszal, de nagyon ízlett nekik, úgyhogy megint rá kellett jönnöm, hogy néha a legegyszerűbb a legjobb. Desszertnek meg fagyi, az tényleg a legegyszerűbb, és mindig bejön.

- Új sorozatot kezdtünk Katinkával: nagyon kis szórkakoztató, és az különösen tetszik, hogy rövidek  a részek.

- Nagyon jól haladok a könyvtári könyvekkel (jövő héten újra megyek :-)), és volt közöttük egy-két nagyon kellemes darab, pl. ez meg ezek

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr1413216259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása