img_1641.JPG

- Füredi hosszú hétvége: ebéd a Nem Kacsában, Jókai villa, séta, és persze szauna, fürdés meg kaja-pia kifulladásig. Egy hetet is tudtam volna maradni. A legjobban az olyan pillanatokat élvezem ilyenkor, amikor kint úgy tombol a vihar, hogy már Tihanyt se látni,  te meg csak ülsz a meleg vízben, és tudod, hogy nincs más dolgod, csak hogy lazíts.

- Tele a kert, a környék madarakkal. A szeretett varjak mellett ma reggel pl. három gyönyörű kis cinkét figyeltem a konyhaablakból.

- Sok tanítványom jönni akart a szünetben, és ez jó volt, mert amellett, hogy pénzt kerestem, éreztem, hogy szükség van rám, és hogy nem fogok akkor sem unatkozni, ha már nem dolgozom az iskolában. 

- Szépen nyugisan, határidőre meg tudtam csinálni a MolyMazsolázót, és ez megint arra volt jó, hogy érezzem újra, milyen az, amikor nem kell munkába sietni, és mennyivel gördülékenyebb olyankor az élet. 

- Jókat kertészkedtünk is a jó időnek meg a szünetnek köszönhetően, összeszedtük a leveleket, és csodálkozva tapasztaltam, hogy milyen szépen virágzik még mindig a levendula, és milyen jó az illata.

- Random testvajvásárlás: imádom őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr8213155360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása