blog_318.jpg- Szombaton Katinkának diáknapja volt, mi meg Tiborral végre el tudtunk menni, hogy cipőt vásároljunk neki. Kellett egy feket ünnepi, meg egy munkábajárós. Mindkettőt egész hamar, egész jó áron megtaláltuk, úgyhogy ennek örömére megebédeltünk a  La Marédában. Én kacsát ettem kéksajtos szilvával és schupfnudlival, valami isteni volt. Beszereztem a temetőbe a koszorúkat is, úgyhogy rendkívül hatékonynak nyilvánítottam a délelőttöt.

- Este kedves barátainknál pizzáztunk, sütiztünk, meg jókat bosszankodtunk az X-Faktoron. (A sütik a Sweetsből voltak, nekem a sós mogyorós-karamellás ízlett a legjobban.)

- Aztán mivel rossz idő volt, egész hosszú hétvégén ment a punnyadás. De nem baj, jó volt, bekuckóztunk, és behoztuk a lemaradásokat a sorozatainkban, meg rendeltünk a Westy Burgerből. (Tacós csirkét ettem, jaj, de finom volt, és még vannak jelöltjeim, amiket meg szeretnék kóstolni az étlapjukról.)

- Azért vasárnap este kimozdultunk, és megnéztük az Űrvihart a moziban, ami elég felejthető kis film volt, de legalább nem unalmas.

- Ez a két krémszappan még a Glamour-napokon került beszerzésre. Imádom a színes flakonjaikat, és marha jó az illatuk, különösen a gyömbéresnek.

- Könyvtárban is jártam a héten, sikerült megszereznem sok mindent a zsűrizésre, és becsusszant egy-két régen várólistás darab vagy újdonság is, pl. ez meg ez. Ja, és találkoztam Katával is!

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr1613057896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása