blog_309.jpg

- Pénteken este volt az első szülői értekezlet a Révaiban, amire Tibor is elkísért, és boldogan fedezte fel a tablójukat, meg sorra a kedves ismerősökét, aztán meg folyamatosan kommentálta az eseményeket, úgyhogy jókat kuncogtunk. A szülőkről nem sok derült ki, viszont az osztályfőnök nagyon kis szimpi volt. És érdekes volt, amikor kiderült, hogy a bőrgyógyásznőnek, akinél kedden voltunk (teljesen random módon kerültünk hozzá) is idejár a fia. Én nagyon szeretem és izgalmasnak találom az ilyen véletleneket. Nem volt a szülőin, de később a héten az is kiderült (pontosabban gyanús volt és utánajártam), hogy egy volt egyetemi évfolyamtársam fia is ebbe az osztályba jár, úgyhogy lubickoltam a koincidenciákban az utóbbi időben. Megbeszélés után pedig még elmentünk az amerikai étterembe, amit Katinka annyira szeret, pulled porkot ettem és cseresznyés-vaníliás DR Peppert ittam.

- Szombaton Katinka szülinapja alkalmából elmentünk az SCS-be. Nagyon régen voltunk már, és azóta csodaszépen átalakították, a vécéjét pl. egy ötcsillagos hotel is megirigyelhetné, viszont engem még mindig nagyon fáraszt ez az egész napos shoppingolás, úgyhogy legközelebb megint csak egy év múlva vagyok hajlandó ilyenre. A Primark volt a fő cél egyébként, amiről kiderült, hogy elég gagyi (ezt még Katinka is belátta), viszont irtó olcsóért vettem  ott egy halom zoknit. Katinka rettentő sokat nézelődött, mire döntött, és általában a hajam szála égnek állt a cuccoktól, amiket meg akart venni, de a végén aztán szerencsére egész jó dolgokkal tértünk haza. Ez a farmerkabát pl. iszonyatosan menő, ilyet én is hordtam volna annak idején.  Közben meg persze ebédeltünk egy ázsiai étteremben (fincsi tésztát ettem), meg kávéztunk a Starbucksban (pumpkin spice latte).

- Vasárnap meg Tiborral kettesben megnéztünk a moziban a Kingsmant, előtte meg chizzát ettünk a KFC-ben.

- Hétfőn volt ténylegesen Katinka szülinapja,  tobleronés tortával indítottuk a napot, és megkapta ezt a  könyvet, aminek nagyon örült. (Mellesleg engem is érdekel. :-))

- Most meg napos, jó idő van már napok óta, így a meló és az egész élet is sokkal elviselhetőbb.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr1712889456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása