blog_306.jpgJulian Fellowes: Belgravia

Jó pár éve olvastam Fellowes Sznob című regényét, és bár nem tetszett maradéktalanul, azért megjegyeztem a szerzőt, mint olyat, aki olyasmiről ír, amit szeretek, lásd angol felsőosztály. Aztán jött a Downton Abbey, amit imádtam, és aminek Fellowes írta a forgatókpnyvét, úgyhogy ismét látókörömbe került, és amikor megláttam, hogy új könyve jelent meg angolul, úgy belelkesültem, hogy már kész voltam rá, hogy az eredeti nyelven beszerezzem. Szerencsére (mivel még mindig nehezen és nem szívesen olvasok angolul) hamar sikerült lefordítani a könyvet, és az utóbbi időben ez volt a legnagyonn örömöm a friss megjelenéske terén. 

blog_307.jpgSzécsi Noémi: Egyformák vagytok

Szintén nagyon kellemes meglepetés volt, hogy hamarosan megjelenik Szécsi Noémi új regénye, a Nyughatatlanok és a Gondolatolvasó folytatása. Bár a második rész kevéssé tetszett, mégis nagyon kíváncsi vagyok, hogy sikerül-e valahogy elvarrni a szálakat a végére úgy, hogy összeálljon bennem a kép, tehát mindenképpen el fogom olvasni előbb-utóbb. Ráadásul a történet a jelenben játszódik, ami izgalmasnak ígérkezik, plusz még mindig úgy vagyok vele, hogy minden hibája ellenére Szécsi Noémi tud nagyon úgy írni, ahogy én szeretem. 

blog_308.jpgLauren Fern Watt: Egy kutya bakancslistája

Ezt a könyvet nem hiszem, hogy felfedeztem volna, ha nem Beck Zoli ajánlja a Bookline-on, mert mostanában annyi ilyen kutyás-macskás sztoriba belefutni, és csak a töredéke értékes. Ez viszont a fülszöveg alapján nagyon pozitívnak tűnik, pont olyannak, mint amire most szükségem van, és ha jól is van megírva, akkor kellemes szórakozásnak ígérkezik. Meg persze az sem hátrány, hogy ez a keserédes, vicces, de egyben megható történet New Yorkban játszódik. Ez persze jelenhet egy Ove szintű történetet, vagy nagy csalódást is. Majd meglátjuk!

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr8512896554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása