meseanyu 2017.09.05. 11:22

Augusztusi zárás

blog_303.jpg

Beszerzések (1):

John Green: Alaska nyomában

Katinka kért meg még nyaralás előtt, hogy vegyek ki neki valami John Greent a könyvtárból, és mivel elfelejtettem, és nem akartam, hogy a gyerek könyv nélkül jöjjön a Balatonra, gyorsan megvettem neki ezt.

Olvasások (3):

Fúú, jó keveset olvastam! Ez mondjuk érdekes, mert nem volt egyébként semmi olvasási válságom, vagy ilyesmi, és rá is értem, hiszen nyári szünet volt még, de ezek szerint mégis jó sokáig húztam ezt a pár könyvet. 

Silvia Zucca: Asztrológiai útmutató összetört szíveknek

Ez kellemes kis limonádé volt, Bridget Jones olaszosan. De sajnos sokat kellett volna belőle húzni, hogy igazán élvezhető darab legyen.

Marian Keyes: A nő, aki ellopta az életemet

Ez viszont egy nagyon jó kis kötet volt az értelmes-vicces-romantikusok királynőjétől, nagyon jól szórakoztam. Eltekintve persze a kis közjátéktól, amikor belopakodott a könyvbe a Szürke ötven árnyalata, de mivel nem volt olyan hosszú az a rész, meg azért Marian Keyes lényegesen igényesebben ír, mint E. L. James,  ennyit még meg tudtam bocsátani.

Raana Raas: Menekülők

Sorra kerítettem végre az Időcsodák harmadik részét is, ami már ott várt rám a nyaralóban egy ideje, mert tesóm megszerezte, amint lehetett, és el is olvasta. Aztán Tibor is elolvasta, és elfoglalta helyét abban a stócban. amit még el akartam olvasni a nyáron. Jelzem, még mindig vannak ott könyvek, majd ezen a hétvégén most már hazahozom őket. (Kéne írnom valamit a nyári terveim megvalósulásáról is, de lehet, hogy nem szeretnék szembesülni a tényekkel. :-)) Ami a történetet illeti, jó volt újra ebben a világban lenni, hiszen az egyik kedvencem, de valahogy nem győzött még meg ez az alternatív változat. Remélem a végére sikerül majd valami ütőset összehozni, ami feledteti ezeket a bizonytalanságokat.

Félbehagyások (1):

Erik Wahlström: Isten

Néha nagyon bejött a humora, de néha meg nagyon nem, és aztán meg el is untam egy kicsit.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr9512804824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása