meseanyu 2017.08.01. 10:34

Júliusi zárás

blog_297.jpg

Beszerzések (2):

Két kötet került a birtokomba ebben a hónapban, mindkettőt Katától kaptam a molyos kerti parti alkalmával. El is olvastam már őket.

Sophie Kinsella: Hová lett Audrey?

Leila Sales: Éld az életed!

Olvasások (14):

Jonathan Franzen: Tisztaság

Jó volt újra Franzent olvasni, mert még így is, hogy ez volt a leggyengébb, amit eddig olvastam tőle, hatalmas jóságok vannak benne, és lenyűgöz a stílusa.

Leila Sales: Éld az életed

Ez egy ifjúsági, Kata fordította. Nagyon jó stílusú és mondanivalójú történet, olvasmányos és intelligens, vicces és különleges.

Sophie Kinsella: Hová lett Audrey?

Ez is egy nagyon jó ifjúsági darab: izgalmas, humoros, empatikus. Várólistát is csökkentettem ezzel az olvasmánnyal.

Richard Thompson: Zsákutca- Kertváros

Ezt is bele akartam először tenni a várólista-csökkentésbe, mert megvettem pár éve nagy lelkesedéssel, aztán azóta a polcon porosodott. Most valami könnyedre vágytam, ezért emeltem le teljesen random, és nem csalódtam, haláli jó volt.

Beszabadultam egyik nap a Libribe, és gyorsan elolvastam egy-két rövid, zsűrizendő könyvecskét:

Tamás Zsuzsa: Kicsi Mimi barátai

Jó ez a sorozat, szeretem ezt a barátságos, védett, puha világot.

Marék Veronika: Boribon, a bajnok

Ezt viszont nem kéne már erőltetni. Zseniális részek voltak régen, az utóbbi időben viszont sajnos sokat esett a színvonal.

Harcos Bálint: Szofi lufija

Ezt a sorozatot is szeretem, egész kicsiknek kiváló láncmesés történetek.

Folytattam a Nevletlen hercegnőt. Még mindig jópofa:

Meg Cabot: Bulihercegnő

Meg Cabot: Valentin-napi meglepetések

Olvastam két kötetet P.D. Jamestől is, mindkettőről elmondható, hogy remek sílusú és hangulatú volt, igazán szórakoztató és igényes:

P.D. James: Nem nőnek való

P.D. James: A hulla csónakon érkezett

Elolvastam azt a két gyerekkönyvet, amiket a tesóm hozott Emma unokahúgomnak a Balatonra:

Katy Hudson: Húúú, mennyi répa!

Michael Bond: A kastély egerei

És végre befejeztem Gianni régóta olvasott könyvét is:

Gianni Annoni: Olaszul l'enni jó

Félbehagyások (1):

Guus Kuijer: Mindörökké együtt

Mást vártam, meg a könyvtárba is vissza kellett vinni.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr6812702965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása