meseanyu 2017.07.21. 10:52

Heti jóságok 97.

blog_291.jpg

- Még folytatódott kicsit a balatoni jó világ: voltunk a Kistücsökben, térzenét adott a földvári fúvószenekar, ettem isteni aldis kakóscsigát és ittam hozzá bolti kakaós tejet, koktéloztunk a kilátóban, voltunk megint hajózni, és ismét elmentünk a Szélcsendbe is.

- Tegnap elszállítottam Katinkát  moziba, és szétnéztünk egy kicsit a Plázában: vettem egy fehér, magas sarkú Tamaris szandit féláron, Katinka megkapta ezt a könyvet, én meg elolvastam ott a boltban pár zsűrizendő rövid kis szösszenetet, aztán meg ettünk a KFC-ben citromos-chilis Summer Zingert.

- Már az őszre készülve, rendeltem egy ilyen pólót a Tchibotól. Csíkos is, pöttyös is, fekete-fehér: nekem találták ki.

- Ez a könyv is nagyon tetszett, úgy látszik jó most a szériám. 

- Amikor a Pennyben elfelejted számolni, hogy mennyi kell a kupon felhasználásához, és mégis majdnem fillérre eltalálod, utána meg még ki is tudsz állni a helyedről egy olyan parkolási helyzetben, amikor fullra rád parkolt egy teherautó.

- Valaki megosztotta ezt a bejegyzést a facebookon, és arra gondoltam, hogy itt van egy velem egyidős nő, aki nagyon szeretne gyereket, nekem meg lassan 15 éve van egy csodálatos kislányom, akiért mindennap hálásnak kéne lennem. (Mondjuk a legtöbbször az is vagyok. :-))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr3412665531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása