meseanyu 2017.05.01. 09:08

Áprilisi zárás

blog_257.jpg

Beszerzések (0): 

Most olvasom az év elején beszerzettek közül az utolsót, úgyhogy lassan már megengedhetnék magamnak valamit, de nem nagyon érzek égető vágyat semmire. Viszont májusban lesz anyák napja, meg a szülinapom is, úgyhogy két könyv mindenképpen várható.

Olvasások (15):

Az összes e havi olvasásam könyvtári volt.

Voltak megint gyerekzsűris darabok:

Csapody Kinga: Irány a Balaton!

Ettől sokat vártam a Balaton miatt, ami nagy kedvencem, amióta több időt töltök ott, de sajnos a sok hasznos infó ellenére összességében elég átlagos és lapos volt.

Fodor Veronika: Legendák a Pannónia gőzhajó fedélzetéről

Ez viszont teljesen elvarázsolt, szövegben és küllemben is csillagos ötös.

Vadadi Adrienn: Dorci, a legkisebb óvodás

Ez is aranyos volt, nagyon életszerű ovis történetek, de a rajzokkal annyira nem tudtam megbarátkozni.

Vadadi Adrienn: Nyomás a suliba!

Én ezt kicsit gyengébbnek éreztem, mint az Alma utcát, de többen meg pont ellenkező véleményen voltak, úgyhogy lehet, hogy bennem van a hiba. De azért még mindig melegen ajánlom a sorozatot!

Lackfi János: Élni hogy kell?

Az utóbbi évek egyik legszebb gyerekkönyve, és a versek se rosszak, de azért elmaradnak az übercuki illusztrációk mögött.

Gimesi Dóra: A legvidámabb gyereknap

Ez sajnos elég gyengécske, Gimesi Dóra tud ennél sokkal jobbat is.

És egy-kettő az ifjúságiból is:

Szabó Borbála: Nincsenapám, seanyám

Ezt nagyon vártam, mert sok jót hallottam róla, de sajnos inkább csak lufinak bizonyult: jó alapötlet, jó poénok, de aztán mégsem állt össze a kép.

Lackfi János: Szerelmi nyomozás

Ez viszont nagyon helyes volt! Zseniálisan hozta a kamaszhangulatot, és bár nem volt annyira koherens, mint szerettem volna, de azért nagyon élveztem.

Mészöly Ágnes: Várkony és a könyvtár réme

Megunhatatlan sorozat, ez a rész is nagyon jó volt.

Szakács Eszter: A szelek tornya

Ha hirdetnék olyat, hogy a hónap könyve, akkor most ez lenne az, egyértelműen ez volt a legnagyobb élmény. Csak dicsérni tudom, olvassátok!

Zsűrizésen kívül olvasottak:

Varga Bálint: Váltságdíj nélkül

Ezt azért olvastam, mert a második része zsűris, de nem győzött meg sajnos. Érdekes pedig, mert Katinkának nagyon tetszett.

Max Gladstone: Nagyrészt halott

Nem rossz ez a világ, de nem lett a kedvencem. Viszont így egy kötet erejéig elszórakoztatott.

Voltak szakácskönyvek is:

Dale Pinnock: Gyógyító konyha 1. 

Dale Pinnock: Gyógyító konyha 2.

Jól nyomja ez a pasi, abszolút az én szám íze szerint főz.

Vrábel Krisztina: 160 grammos szénhidrátdiéta 2.

Ez viszont csalódás volt, nem volt benne semmi különösebb extra.

Régen volt már ilyen, de ebben a hónapban két félbehagyásom is volt:

John Dickson Carr: A London Bridge rejtélye

Böszörményi Gyula: A Rudnay-gyilkosságok

A Böszörményi csak a második fejezetnél kezdett untatni, előtte még egész lelkes voltam. De a másik esetében meg már szinte az első oldalon tudtam, hogy ez nem nekem való.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr8212464669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása