2017.05.01. 09:08
Áprilisi zárás
Beszerzések (0):
Most olvasom az év elején beszerzettek közül az utolsót, úgyhogy lassan már megengedhetnék magamnak valamit, de nem nagyon érzek égető vágyat semmire. Viszont májusban lesz anyák napja, meg a szülinapom is, úgyhogy két könyv mindenképpen várható.
Olvasások (15):
Az összes e havi olvasásam könyvtári volt.
Voltak megint gyerekzsűris darabok:
Csapody Kinga: Irány a Balaton!
Ettől sokat vártam a Balaton miatt, ami nagy kedvencem, amióta több időt töltök ott, de sajnos a sok hasznos infó ellenére összességében elég átlagos és lapos volt.
Fodor Veronika: Legendák a Pannónia gőzhajó fedélzetéről
Ez viszont teljesen elvarázsolt, szövegben és küllemben is csillagos ötös.
Vadadi Adrienn: Dorci, a legkisebb óvodás
Ez is aranyos volt, nagyon életszerű ovis történetek, de a rajzokkal annyira nem tudtam megbarátkozni.
Vadadi Adrienn: Nyomás a suliba!
Én ezt kicsit gyengébbnek éreztem, mint az Alma utcát, de többen meg pont ellenkező véleményen voltak, úgyhogy lehet, hogy bennem van a hiba. De azért még mindig melegen ajánlom a sorozatot!
Az utóbbi évek egyik legszebb gyerekkönyve, és a versek se rosszak, de azért elmaradnak az übercuki illusztrációk mögött.
Gimesi Dóra: A legvidámabb gyereknap
Ez sajnos elég gyengécske, Gimesi Dóra tud ennél sokkal jobbat is.
És egy-kettő az ifjúságiból is:
Szabó Borbála: Nincsenapám, seanyám
Ezt nagyon vártam, mert sok jót hallottam róla, de sajnos inkább csak lufinak bizonyult: jó alapötlet, jó poénok, de aztán mégsem állt össze a kép.
Lackfi János: Szerelmi nyomozás
Ez viszont nagyon helyes volt! Zseniálisan hozta a kamaszhangulatot, és bár nem volt annyira koherens, mint szerettem volna, de azért nagyon élveztem.
Mészöly Ágnes: Várkony és a könyvtár réme
Megunhatatlan sorozat, ez a rész is nagyon jó volt.
Szakács Eszter: A szelek tornya
Ha hirdetnék olyat, hogy a hónap könyve, akkor most ez lenne az, egyértelműen ez volt a legnagyobb élmény. Csak dicsérni tudom, olvassátok!
Zsűrizésen kívül olvasottak:
Varga Bálint: Váltságdíj nélkül
Ezt azért olvastam, mert a második része zsűris, de nem győzött meg sajnos. Érdekes pedig, mert Katinkának nagyon tetszett.
Max Gladstone: Nagyrészt halott
Nem rossz ez a világ, de nem lett a kedvencem. Viszont így egy kötet erejéig elszórakoztatott.
Voltak szakácskönyvek is:
Dale Pinnock: Gyógyító konyha 1.
Dale Pinnock: Gyógyító konyha 2.
Jól nyomja ez a pasi, abszolút az én szám íze szerint főz.
Vrábel Krisztina: 160 grammos szénhidrátdiéta 2.
Ez viszont csalódás volt, nem volt benne semmi különösebb extra.
Régen volt már ilyen, de ebben a hónapban két félbehagyásom is volt:
John Dickson Carr: A London Bridge rejtélye
Böszörményi Gyula: A Rudnay-gyilkosságok
A Böszörményi csak a második fejezetnél kezdett untatni, előtte még egész lelkes voltam. De a másik esetében meg már szinte az első oldalon tudtam, hogy ez nem nekem való.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.