meseanyu 2017.01.26. 16:59

Heti jóságok 84.

blog_221.jpg

- Pénteken este tartottunk egy felvételi előtti önbizalomnövelő és feszültségcsökkentő családi shoppingolást-kajálást az Árkádban.

- Szombaton Katinka megírta a felvételit, úgy jött ki, hogy szerinte jól sikerült, úgyhogy jó hangulatban pizzáztunk egyet. 

- Este beszélgetős, pinpongozós, evős-ivós buliban voltunk szomszédéknál.

- Kedden pedig dolgozni mentem: két délutánt leszek az AUDI iskolában.

- Új sorozatot kezdtünk, Tibor végre hosszas tipródás után bírt választani (addig csak azon nyavajgott, hogy miért nem nézünk már valamit, de amit én mondtam, egy se volt jó): választottunk a Kártyavár, és eddig nagyon tetszik.

- Egy véletlen folytán rájöttem, hogy az a darab, amit egyszer két színjátszós adott elő a gimiben, és olyan szép volt, hogy majd a szív szakadt meg, a Gellérthegyi álmok, és gyorsan meg is néztem a filmet. Bár nem volt annyira megkapó, mint az emlékeimben élő előadás, de a fiatal Huszti nagyon cuki volt benne.

- Heti zenék: U2, Doris Day, Dés.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr8712140021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása