blog_211.jpg Fodor Veronika: Legendák a Pannónia gőzhajó fedélzetéről

Erre a könyvre akkor lettem figyelmes, amikor a MolyMazsolázó szerkesztése közben Szimonidész Kovács Hajnalka illusztrációit nézegettem. A legendagyűjtő Anton Aulinger története érzésem szerint egy nagyon jó kis darab lesz az ódon hangulatú mesekönyvek kedvelőinek, amelyet csodaszép rajzok díszítenek. Első ránézésre szerintem kisiskolásoknak való.

 

blog_212.jpgAntal Attila (szerk.): A civilek hatalma

Ezt a kötetet már azelőtt kinéztem, hogy Németh Szilárd elkezdett volna orbitális baromságokat beszélni, de most már neki is ajánlom, és persze mindazoknak, akiket érdekel a civil szféra. Remélem sok mindenkit, mert kormányunkkal ellentétben én úgy vélem, hogy nem kevesebb, hanem sokkal több civil szervezet kellene ide, hogy élhetőbb legyen az ország.

 

blog_213.jpgAnita Ganeri: Mítoszok 30 másodpercben

A Tessloff Babilon Tudás 30 másodpercben című sorozatában már számtalan kötet jelent meg tavaly, én mégis csak most lettem figyelmes rájuk, de annyira jónak tűnnek, hogy legszívesebben most rohannék, és megvenném az összeset. Ez a legújabb rész a napokban jelent meg.

 

 

blog_214.jpgEdward Rutherford: New York

Az utóbbi időben kissé mániámmá vált New York, szeretem az ott játszódó történeteket, így rögtön felkeltette az érdeklődésemet Rutherford regénye is, amely e város történetét meséli el, ráadásul a borítója is gyönyörű. Nem ismerem a szerző munkásságát, de látom, hogy több ilyesmit is írt, Párizsról, Londonról, úgyhogy ha bejön a stílusa, az összeset szándékozom elolvasni.

 

blog_215.jpgMindy McGinnis: Egyetlen kortyot sem

Bírom a disztópiákat, és Mindy McGinnis könyve egy egészen elképzelhető forgatókönyvre épít, vagyis, hogy egyszer csak elfogy az ivóvíz. Kár, hogy sorozat, és kár, hogy YA, de majd meglátjuk, egyelőre érdekel.

 

 

blog_216.jpgEleonora Galasso: A mai Róma konyhája

És a végére hoztam egy szakácskönyvet is: olasz konyha, már csak jó lehet. Szimpatikusnak tűnik ez a csaj, meg gondolom, remélem, a képek is csodaszépek. Január végére várható.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr3912123131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása