meseanyu 2017.01.06. 10:19

Ünnepi jóságok

Karácsony: szuper jól telt idén, köszönhetően annak, hogy mindent sikerült időben elintézni, fa felállítva, feldíszítve, ajándékok beszerezve, becsomagolva, úgyhogy 24-én már csak csillagszóróért robogtunk el az Árkádba, de úgyis ott akartunk ebédelni, mert nem akartam főzni, csak estére. Szenteste a kaja jól sikerült, hangulat jó volt, mindenki örült az ajándékoknak. Másnap volt társasozás, jókat röhögtünk, és folytatódott az evészet. Szekszárdon nagyokat pihiztünk, olvastunk, sétáltunk, Emmáztunk, és persze ettünk-ittunk, még étteremben is voltunk. 28-án még besűrítettünk még egy családi evés-ivás-társasozást, aztán egy nap felkészülési idő után 30-án elutaztunk szilveszterezni.

Szilveszter: gyönyörű ez a Hotel Füred, még soha ilyen jó szállodában nem voltam. Ízléses és kényelmes volt a szoba, szuper a kaja (még nem voltam olyan helyen, ahol sütőtök, rántott hagymakarika vagy mondjuk chilis bab is volt reggelire) és valami fantasztikus a wellness. Kismillió medence, hatalmas szaunák és gyönyörű kilátás a Balatonra, Tihanyra. A kacsák ott pihiztek a szálloda kertjében, mi meg bámultuk őket a nagy üvegablakokon keresztül a meleg vízben ülve. Egész nap csak fürdés, olvasás, szunyókálás. Füred is csodálatos, nagyokat sétáltunk, ki volt világítva minden, nyüzsgött a nép. És lehet-e jobban indítani a szilveszteri mulatságot, mint hogy este ötkor még beülsz a Karolinába egy kávéra és egy méteres kalácsra? A buli is jó volt, táncoltunk sokat, és aminek a legjobban örülök, hogy Katinka és jól érezte magát. Ja, és a csúcs az volt, hogy első délután összefutottunk egy ismerős párral, úgyhogy még társaságban sem volt hiány. És amit a legjobban szeretek a szállodai szilveszterben: amikor a többség már hazament, elsején, másodikán, mi még kipihentünk fáradalmainkat a szinte üres szállodában.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.