meseanyu 2016.11.25. 08:11

Heti jóságok 77.

blog_194.jpg

- Nagyon jól sikerült a hagyományos egyesületi bál, pedig a szervezéskor már azt mondtuk, ez lesz az utolsó, de olyan jól éreztük magunkat, hogy valószínűleg megtartjuk jövőre is.

- Vasárnap délután futottunk egy gyors kört a Könyvszalonon, utána meg végre volt hely a Kuglófban.

- Végre nagy huzavona után lefoglaltuk a szilvesztert. Egyelőre csak mi vagyunk, de nekem így is nagy megkönnyebbülés volt, mert féltem, hogy a végén majd lemaradunk mindenről.

- Elkezdtem nézni az Agatha Raisin - sorozatot, szerintem tök cuki, egyelőre élvezem. Mondjuk az elején még a könyvvel is így voltam.

- Ezt a blogot, ha jól emlékszem, a Nők Lapjában ajánlották, és most egy kissé rákattantam, főleg a lakásriportok tetszenek nagyon.

- És sikerült a duplázás: Katinka és Enikő két ügyes fiúval kiegészülve megnyerte a Bolyai magyart is a megyében. 

- Olvasom ezt, és valahogy úgy érzem, tele vagyok inspirációval és energiával.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr3811944811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása