meseanyu 2016.05.13. 11:42

Heti jóságok 56.

blog_102.jpg

-  Végignéztem a Downton Abbey-t: igazán szépen lazárták a sorozatot, de azért kár, hogy vége, elnézegettem volna még egy darabig.

- Egyesületi biciklitúra: napfényben fürdő vidéki táj vadvirágokkal, az egyik megállóban Pringles chipset ettem, amihez szerintem még soha nem volt szerencsém, és cserry coke-ot ittam, amihez meg már nagyon régen. Volt még jégkrém,  este meg  tábortűz, habzóbor és  töpörtyűkrém, na meg sok nevetés.

- Katinka nagyon szerette volna, így még besuvasztottuk a hétvégébe a mozit is: megnéztük az Anyák napját.

- Sikerült végre maradéktalanul kigazolnom a kertet (gondolom kb. egy hétig marad így), és most olyan szép: nyílik az írisz, a díszhagyma, virágzik a zsálya. 

- Találtunk kerttervezőt.

- Utolsó pillanatban sikerült megfelelő ajándékot beszereznem Katinkának a konfirmációjára. Mondjuk az meglepetésként ért, hogy a Jane Eyre-t, ami az első ötletem volt, nem lehet egy normális, keményborítós, ajándékba való kiadásban kapni.

- Rákaptam az Hugo-koktélra, nagy tételben vásárolom az Aldiban.

- Özönvíz: bentről ezt is szeretem, és legalább nem kell öntözni.

- Egy kis nyári hangulatú tingli-tangli, és még egy  hasonló hangulatú.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr788691860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása