blog_96.jpgSatoe Tone "Pipó utazása" című könyve rögtön elbűvölt, amint megláttam a neten: gyönyörű művészi illusztrációk, ragyogó színek, és a történettől is, a fülszöveg alapján, valami nagyon lírait, különlegeset vártam. Ehhez képest sajnos óriási csalódás volt. A történet számomra majdnem hogy értékelhetetlen, és a képek sem olyan szépek élőben, mint a képernyőn. Valami szörnyűséges fényes papírra nyomták, számomra olyan gagyi volt az egész. Örülök, hogy belefutottam a könyvesboltban, mert így legalább nem akkor szembesültem ezzel, amikor már súlyos ezreseket áldoztam rá. Ez is mutatja, hogy egyre óvatosabbnak kell lennem, nem szabad látatlanban mesekönyveket rendelnem.

blog_97.jpgJakob Martin Strid könyvével pont fordítva jártam: a "Hihetetlen történet az óriás körtéről" bár érdekelt, de sosem szándékoztam beszerezni. A könyvtári olvasás után viszont úgy gondolom, hogy ha magunknak már nem is, elképzelhető, hogy ajándékba még megveszem valakinek, mert imádnivaló, remek mesekönyv, az az igazi klasszikus, amiben minden megvan: jó történet, jó rajzok, kaland, humor, fantázia. Ovisoknak, humoros történetek kedvelőinek, a Tesz-vesz város részletgazdag képeit szívesen böngészőknek nagyon ajánlom.

blog_98.jpgTim Burton "Karácsonyi lidércnyomása" már többször szinte rám ugrott a könyvtár polcáról, de valahogy mindig idegenkedtem tőle. Adtam neki egy esélyt, de kiderült, hogy tényleg nem az én világom. A rajzokkal nincs semmi gond (kivéve a végén, amikor azt írja, Télapó kacsintott, a képen meg mintha ordítana) , de a történet elég gyengécske, meg a verselés is. Néha azért jól kijönnek a rímek, meg azért összességében aranyos, de nem a gyerekkönyvtárban tartanám. Lehet, hogy csak én vagyok ijedős, és tudom, hogy vannak gyerekek, akik már zsenge korukban néznek ilyesmit a tévében, de az én gyerekemnek tuti rémálmai lettek volna tőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr998679178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása