meseanyu 2016.02.12. 13:55

Heti jóságok 43.

blog_48.jpg

 

- Kiszabadultam a kertbe, hacsak nem esett, minden nap tettem-vettem egy keveset. Szépen bújnak már elő a hagymások, minden kezd éledezni, kicsit korán, de úgy érzem, most már végérvényesen itt a tavasz. És ezt erősíti a csokor sárga tulipán az étkező asztalon.

- Tibor most is tüsténkedett a hétvégén, töpörtyűkrémet csinált meg kis tésztabatyukat, kolbásszal és camembert-el töltve.

- Végre lefoglaltuk a nyaralást! Annyira nyögve nyelős volt összeegyeztetni négy család óhaját-sóhaját, hogy azt hittem, kihullik a hajam. De végre döntöttünk: ide megyünk.

- Katinka koncertje a fúvószenekarral: olyan ügyesek, és annyira látni, hogy nem csak a zenélést élvezik, hanem egymás társaságát is. Nagyon jó kis csapat, és van minden, ami egy kamasz lánynak kell, helyes dán cseregyerektől kezdve a hosszú hajú dobosig, nyáron meg még tábor is lesz. Valahogy most azt érzem, ha a gyereknek jó, nekem is. Akkor kerek a világ. 

- Szeretem azokat a vásárlásokat, amikor úgy érzed, ezt kerestem már mindenhol, és tudod, hogy ez az igazi. Most így volt Tibor új parfümjével. Igazi nyári illat, imádom.

- Már megszoktam, hogy a Dalban kutyába se veszik azokat a számokat, amelyek nekem bejönnek. Most Horányi Juli járt így. Én viszont azóta is hallgatom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr178384146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása