meseanyu 2015.12.18. 11:21

Heti jóságok 36.

blog_12.jpg

- A muzsika hangja premierje a győri színházban.

- Gyakorlós adventi koncert a Bazilikában. 

- Megvettük a bérletet a Strandfesztiválra, úgyhogy mi már biztosan ott leszünk augusztus 24. és 27. között Zamárdiban, és hallani fogjuk többek között őket is.

- Kész lett az új szemüvegem.

- A cipész is elkészült a fekete cipőmmel, most olyan mintha új lenne, és csak 1500 forintomba került. (Egy tök ugyanilyet láttam a Humanic-ban 17 000-ért, és akkor határoztam el, hogy inkább megpróbálom megcsináltatni.)

- Nagyon jó kis joghurtokat vettem az Aldiban: fahéjas-szilvás a Landliebe-től, meg ebből a sorozatból a török, a jamaicai és egy másik ízű osztrák.

- Megírtam a karácsonyi képeslapokat, és ma fel is adom őket. Megérkeztek az utolsó ajándékok, amiket rendeltem, úgyhogy most már csak azt kell eldöntenem, hogy mit főzzek 24-én, és felkészülve várom a karácsonyt.

- Ma reggel hazafelé meg jól felhangosítottam ezt a rádióban, és ezzel elértem a maximális nosztalgia-szintet, ami kerülgetett már jó ideje. 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr488181596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása