meseanyu 2015.08.29. 17:48

Heti jóságok 20.

nyar_2.jpg

A kép innen, a címe Goodbye Summer. Valahogy így érzek én is...

- A Pennyben végre találtam a Lipton jeges tea koktélos kiadásaiból, vettem is Daiquirist és Pina Coladást. Előbbi nem nagy szám, de utóbbi nekem nagyon ízlett.

- Szintén a Pennyben sikerült szert  tennem olyan igazi pikáns ízű rukkolára, amilyet már régen ettem. Ez igazán rászolgált a borsmustár névre.

- Hosszú idő után ismét vettem a Lidl-ben friss lazacot, és megcsináltam a IKEA-ban vásárolt citromos öntettel és padlizsánnal.

- Vásárolgattunk az iskolára cuki füzeteket és szép tollakat, ceruzákat, ráadásul a Müllerben Tibor olyan szemfüles volt, hogy észrevette, az egyik kasszánál nem áll senki, így spóroltunk vagy 10 percet, mert máshol meg hosszú sorok hömpölyögtek.

- Kaptam egy csomó virághagymát anyutól, meg én is eltettem a még tavasszal cserépben vásároltak hagymáit. Most elültettem őket, a fürtös gyöngyike már ki is hajtott. Ha mindegyik megmarad, tavasszal itt is ott is virítanak majd a nárciszok, tulipánok, jácintok.

- Könyvtárazás: nagy örömömre nem kértek késedelmi díjat, pedig az én számításom szerint már kellett volna. Nem mintha földhöz vágott volna az összeg (naponta 10 forintot kérnek), de mégis kellemes meglepetés volt. Pluszban tök jó könyveket találtam, pl. ezt meg ezt.

Erre a csodálatos zenére bukkantam cinnamon blogján.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr1007737532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása