meseanyu 2015.05.02. 17:00

Heti jóságok 3.

barcelona.jpg

- Barcelona. Beszámoló később.

- Az ember, akit Ovénak hívtak. Részletesen szintén később.

- Itt voltak tesómék, Emma egy aranyvirág, édes kis jó illatú veszedelem.

- Zsolti ballagása. Család, nevetés, és ebéd a veszprémi Historante étteremben, ahol a jó kaja mellett nagyon kellemes volt a környezet és kedves a kiszolgálás. Dúzsi rozé ugyanitt.

- Még ballagás előtt mentünk el kocsit mosatni, és várakozás közben hallottam ezt a számot. Ez a legújabb melankolikus kedvenc.

- Ma délelőtt meg vásárlás az Árkádban, Zara, Tchibo (kávézással - fahéjas, csokis latte). Alexandrában, amíg a család megvette az anyák napi könyvemet, én a kamaszkönyveket nézegettem, és találtam ezt meg ezt.Találkoztunk egy rég nem látott jó ismerőssel és láttam csodaszép sportcipőket is.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr247423634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása