dsc_0157_1_.jpg

A kis angyalka az előszobánkban mutatja, hogy már csak hét nap van karácsonyig, én pedig végeztem két erre a készülődős adventi időszakra betervezett könyvemmel, a harmadikkal meg csak azért nem, mert azt adventi naptárszerűen, napról napra kell olvasni decemberben, így majd csak 24-én fogom befejezni. Nagy rajongója vagyok a karácsonynak, ezért nem is kell nagyon hangolódnom rá, jön az magától is. Pláne idén, mert most annyira jól érzem magam az új házban és ezáltal a bőrömben, hogy mindennek örülök, ami adatik, még az ősznek, a télnek, a hidegnek, esőnek, ködnek is. A tömeg sem zavar, sőt lubickolok benne, meg a fényben, a csillogásban, az illatokban.

Alább láthatjátok az idei adventi olvasmányaimat, az igazat megvallva sajnos teljesen egyik sem nyűgözött le. A kis vékony, rövidke Gary Chapman kötet nem mondom, hogy rossz volt, hiszen a Karácsonyi ének alapötletére épül, amit meg imádok, és szívesen olvasom/nézem újabb és újabb változatban, de valahogy még sem tudtam igazán magamévá tenni a könyvet. Jó volt egy borús délutánra, de nem marad maradandó élmény. Házassági tanácsadásnak persze jó és igaz, de mivel jól érzem magam a kapcsolatomban és fel sem merül bennem a válás, ezért most ez sem volt túl aktuális. Mindamellett biztos, hogy a mai világban, amikor az emberek olyan könnyedén válnak, szükség van az ilyen jellegű írásokra.

A Dickens kötet nagyon vastagnak tűnik, de igazából kétnyelvű és én csak a magyar részt olvastam, úgyhogy viszonylag tempósan lehetett vele haladni. Csak az volt a baj vele, hogy a benne foglalt írások nem hozták a Karácsonyi ének színvonalát. A Tücsök szól a tűzhelyen miatt olvastam el, még az is volt a legjobb, a Harangszó meg A kísértetlátó ember viszont meglehetősen untatott. Na, sebaj, azért Dickensben még így is van valami, ami miatt szeretem olvasni, úgyhogy nem volt hiábavaló az ezekre fordított idő sem.

A Karácsonyi rejtélyt mint mondtam, csak  Szenteste napján fejezem be, úgyhogy véglegeset még nem mondhatok, de annyi biztos, hogy nekem egy kicsit egyszerű a szöveg, és sok benne az ismétlés. Ennek ellenére ajánlani fogom a gyereknek, hogy olvassa majd el ő is jövőre így az adventi időszakban, mert azért sok érdekes információ és egy csipetnyi izgalom is van benne.

dsc_0158_1_.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr86989735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása