meseanyu 2014.10.10. 09:26

Az étkező

DSC_0051[1].jpg

Készítettem egy képet az étkezőről, ahol látszik a nappali és a konyha is. Ide szeretnénk majd egy nagyobb asztalt és új székeket, mert bár én ezeket nagyon szeretem, a férjem kényelmetlennek tartja őket. A székekhez való tálaló is szanálásra került (majd megy a Balatonra, ha lesz nyaralónk), mert megsérült a költözés során, meg a férjem azt se szerette igazán. Szerintem nagyon jól mutatott volna a régi is ott a sarokban,de meg vagyok elégedve ezzel az új IKEA-ssal is, jól passzol a lakásba. Kicsit filigránabb mint a másik, de azért sok minden elfér benne.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr996776923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása