meseanyu 2014.09.26. 15:34

Célegyenesben

DSC_0038_1.jpg

Holnap költözünk. A kinti rész még korán sincs kész, de azért ott is haladtunk egy kicsit: előkészítették a térkövezést meg a terasz betonozását, felrakták, de aztán estére le is szedték a külső párkányokat. Én igazán nem vagyok egy macerás ügyfél, az előszoba átfestetésén kívül ez az egy volt eddig, amit megléptem, ugyanis annyira rondák voltak a fekete műanyag végzárók az antracit alumínium párkányhoz, hogy azt mondtam, ez így nem maradhat, ki kell cseréni. Persze ez most megint plusz költség és mennyi ilyen van most, tényleg teljesen legatyásodik az ember egy építkezés végére, bármennyire is igyekszik előre tervezni. Ami nagyon fontos volt, hogy majdnem kész a parketta (szombat délelőtt még a költözéssel párhuzamosan megcsinálják a maradékot), felrakták a zsaluziákat, és ma estére remélhetőleg a villanyszerelők is végeznek a szerelvényezéssel. Délelőtt voltunk takarítani anyósomékkal, beüzemeltem a kávéfőzőt, használtam a vécét, és kezdtem magam egészen otthon érezni a házban.

DSC_0040_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr136734329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása