meseanyu 2014.09.19. 10:21

A festés

Nagy tanulsága számomra a festésnek, hogy ne válassz netes színskáláról, mert nem az lesz a végeredmény, amit vártál. Hónapokig agyaltam, nézegettem a Dulux honapot, és kiválasztottam ezt a kéket, meg a hozzá ajánlott zöldet. Úgy volt, hogy az előszobába megy az egyik falra zöld, az hálószobákba meg egy-egy falra zöld meg kék. Viszont amikor kifestették az előszobát és megláttam, rettentően erősnek és vibrálónak éreztem a zöldet, így átfestettem fehérre. Katinka szobájában maradt az eredeti koncepció, neki tetszik, én is próbálom megszokni, meg majd biztos másképp mutat a fehér bútorokkal. De most őszintén: összehasonlítva a honlappal szerintem ezek a színek tök mások.

DSC_0020_1.jpg

A mi szobánk is fehér maradt, csak a vendégszobába mertem még egy falat kékre festetni.

DSC_0021.jpg

Aminek viszont nagyon örülök, hogy a táblafesték szuper lett, már kis is próbáltam, rajta a tegnap beszerzett krétát.

DSC_0023.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr376711071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása