1q841.jpgNem kedvenc szerzőm, de mégis több-kevesebb rendszerességgel olvasok Murakamitól, a legutóbbit, ahogy nézem, már több mint egy éve fejeztem be, ettől függetlenül ez a mostani nem volt tervezett, csak ott találtam az új könyvek polcán a könyvtárban. Először kicsit megriadtam a három vaskos kötettől, főleg, hogy újabban csak egyszer lehet hosszabbítani a kölcsönzést, de valahogy mégis vonzott. És láss csodát, olyan jól tudtam vele haladni, hogy egyszer sem kellett meghosszabbítani. Igaz, ehhez az kellett, hogy az elmúlt három hétben csak ezt olvastam, de nem volt terhemre egyáltalán ez az egyoldalúság, mert igencsak olvasmányos, izgalmas ez a három kötet. Az első volt a leglassúbb, bár azt is szívesen olvastam, de azért először nehéz volt elviselni, hogy már tűkön ül az ember, és még mindig nem történt semmi igazán érdemleges. Viszont a főszereplőket megkedveltem már rögtön az elejétől, érdekelt a sorsuk, talán ezért is tudtam olyan gyorsan haladni a kötetekkel, mert nagyon érdekelt a végkifejlet. Ebből a szempontból egy kicsit csalódtam ugyan, mert nem kaptam választ minden kérdésemre, nem kerültek úgy helyükre a kirakós darabjai, ahogy vártam, de lassan bele kell törődnöm, hogy manapság talán ez nem is divat, gondolkodjon, agyaljon csak a kedves olvasó, tegye hozzá a maga részét a regényhez, vallják a modern kor szerzői. Szerelmi történetként viszont teljesen kerek, megnyugtató a lezárás is. Mindenesetre talán ez tetszett eddig a legjobban Murakamitól, most végre megint volt misztikum, amit a múltkor hiányoltam, nem is kevés. Persze volt sok olyasmi is, amitől el tudnék tekinteni, durva, perverz dolgok, sok szex, ezért is nem lesz soha igazán a szívem csücske a szerző. De tény, hogy nagyon tud írni, és végeredményben örülök, hogy ilyen szépen beosztottam magamnak a regényeit, így még mindig van egy-két kötet, amit nem olvastam, és vágyom elolvasni. Majd valamikor...

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr645119779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása