Bár olvastam Agatha Christie önéletírását, mégis sok újat tudtam meg Thompson művéből, amelyet végig szinte letehetetlenül szórakoztatónak találtam. A könyv  a krimi királynőjéhez méltóan rendkívül gördülékenyen, ugyanakkor gyönyörű líraisággal tárja elénk Christie életének minden kis részletét. Precíz, pontos írás, de mégsem volt az az érzésem, hogy túlterhel a sok adattal, olyan olvasmányos, jól követhető.

Tompson igyekszik objektív maradni (Jared Cade művét például meglehetősen leszólja, mert szerinte a szerző valótlanságokat állít), írása mégis csordultig tele van Agatha Christie szeretetével, így egy "elvetemült" rajongónak, mint én igazi csemege, felüdülés olvasni, valósággal lubickoltam benne. Az biztos, hogy pont jókor olvastam, majdnem valamennyi Christie és Westmacott könyvvel a hátam mögött, mert Tompsonnak nincsenek skrupulusai, szinte mindent elspoilerez, amit csak lehet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr663203509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása