Azt hittem, ez már csak olyan kötelező kör lesz, ha már le akarom tudni az összes Moore-t. A szerző leggyöngébb könyvének sejtettem különböző forrásokból merítve, de azért bevállaltam a témája miatt (szintén a Karácsonyváró könyvolvasás keretében), és meg is kaptam a könnyed szórakozást, amit vártam.

Nem tartom a leggyengébbnek Moore-tól, sőt az egyik legösszeszedettebbnek. Világosan követhető események, ugyanakkor nagyszerű ötletek, nincsenek felesleges mellékszálak, csak nagyon jól kidolgozott főszerepek, egy pillanatig sem éreztem, hogy ez már túl sok lenne, minden ment szépen logikusan a maga útján, kivéve a lezárást, mert azt nem sejtettem, de nagyon tetszett az is.

Szóval aki kicsit abszurd módon akarja megalapozni a karácsonyi hangulatot, annak csak ajánlani tudom. De azért azt vegye figyelembe mindenki, hogy erős gyomor és megfelelő nyitottság kell hozzá, és még lehet, hogy így is elküldötök melegebb éghajlatra, mivel ahogy nézem, elég vegyes a megítélése a műnek, és sokan egyáltalán nem szeretik. No, mindegy, egy próbát azért megér. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr722505989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Makranczos 2010.12.10. 22:50:29

Én is imádom ezt a Moore könyvet! Szeretnék hozzá hasonló humorú könyveket még még még még:)
Persze alap, hogy tetszett a post. Grat.
süti beállítások módosítása