Nem ezzel akartam folytatni a Montgomery életművet, mint ahogy A kék kastélynál írtam, de jött egy lehetőség a Molyon, hogy olvasókör formájában olvassuk együtt, és ezt nem lehetett kihagyni.

Úgyhogy most előttem áll még az Anne sorozat további hét kötete, a többi LMM műről nem is beszélve, tehát egy ideig ez fogja uralni a blogot. Persze aki nem rajong a 19. századi lányregényekért, ne keseredjen el, azért igyekszem időt szakítani más jellegű olvasmányokra is.

Azt most az első kötet után már le kell szögeznem, hogy abszolút nem bánom, hogy ennyi része van Anne történetének, hiszen Avonlea az a hely, ahol legszívesebben magam is élnék, egy olyan korban, amikor még lassabban folyt az élet, és szép volt minden a természettől a monogrammos asztalkendőkig. Arról nem is beszélve, hogy azt hiszem, örök gyerek maradtam, mert még mindig ugyanazt az élvezetet okozzák az ilyen kötetek, mint lánykoromban. Sok mindenre emlékeztem a filmből, ezért a fordulatok nem leptek meg különösebben, de nem is ezért olvasom Anne-t, hanem a töretlen optimizmusáért, humanizmusáért, ahogyan minden apróságban meglátja a jót, a szépet, lehet tőle tanulni kérem szépen.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr352206920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása