Carol Shields a Jane Austen életrajzában eléggé lehúzta Austen ezen korai művét, de mivel kéznél volt (szintén tesómtól kaptam kölcsön), és szerettem volna még mindig erről a világról olvasni, belekezdtem. Hát nem egy tipikus Austen regény, az biztos, inkább mintha csak vázlat lenne, egy sztori ötlete, ami nincs igazán kidolgozva. Persze nagyon sok minden előlegezi meg a nagy Austen regények hangulatát, jellemeit, mégis eltér ezektől, talán a kezdő író útkeresését mutatja. Telitalálat az Ulpiusos borító a bikinis lánnyal, tényleg igazi súlytalan, kellemes strandolvasmány, bár nekem a zord télben is tetszett. Már az előző kötetnél is akartam írni egyébként, hogy mennyire eltalálta az Ulpius ennek a sorozatnak a kivitelét, Nomoto Kazuko illusztrációi egynesen zseniálisak, és a finom aranyozás a címnél... nagy-nagy piros pont érte.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr341674121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beyondhell 2010.12.08. 22:39:21

Én egyetértek Carol Shields-zel, a Lady Susan Jane Austen életművének a mélypontja. Nagyon összedobott, rövidke.

meseanyu · http://jokonyvek.blog.hu 2010.12.09. 09:17:21

@beyondhell: Nekem akkor és ott kellemes szórakozás volt rövidsége ellenére, de természetesen én sem mondom, hogy ez Austen főműve.
süti beállítások módosítása