Most már tényleg figyelnem kell az Agatha Christieket a boltban, mert meg voltam győződve, hogy mind megvan, aztán egyre-másra bukkanok olyan kötetekre, amiket még nem is olvastam. Ez is ilyen volt, tesóm mondta, hogy szerinte nincs meg, ellenőriztem, és tényleg... Meg is vettem, mert hát A.C.-től teljes gyűjteményt szeretnék. A regényben nem szerepelt sem Poirot sem Marple, valaki direkt ezt szereti, de én legjobban a Marple könyvekhez vonzódok, de az is igaz, hogy a Tíz kicsi néger is örök kedvenc, és abban sem voltak. Na mindegy, érdekes volt a könyv, bár elég lassan bontakozott ki, talán a háromnegyedénél történt meg a gyilkosság, és aztán elég hamar kiderültek a dolgok, aminek egy részét én már az elején (na jó, talán a közepén :-) sejtettem. Így is tudott meglepetést okozni azért a végére, de nekem valami még  meghökkentőbb és happy endesebb befejezés is eszembe jutott, de nem lövöm le a poént, olvassátok el! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr151588770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása